ام دی اف سه میل ملامینه وانواع آن

ام دی اف های ملامینه یکی از انواع این تخته های چند لایه بوده که فروش بالایی دارند. تنوعی که طرح و مدل های ام دی اف سه میل ملامینه ایجاد کرده باعث شده که این ورقه ها از محبوبیت بالایی میان مصرف کنندگان برخوردار باشند.  هزینه پایین، تنوع بالا، مقاومت مناسب و قابلیت ماشین کاری از جمله مزایایی است که سبب شده ام دی اف ملامینه کاربردهای فراوانی در صنایع لوازم چوبی و خانگی داشته باشد.

ام دی اف هایی که با لایه ای از ملامین روکش شده اند، دارای ضخامت های متنوعی هستند. معمولا ضخامت های 16 میلیمتری یا 8 میلیمتری آن ها جهت ساخت انواع لوازم چوبی و خانگی استفاده می شود. اما در این میان ضخامت های کمتر و بیشتری نیز تولید می شوند که ام دی اف سه میلیمتری یکی از همین ضخامت های متنوع است. اگرچه به نظر می آید ضخامت این محصول استحکام آن را کمتر کرده است اما همین دسته از محصولات نیز کاربردهای فراوانی دارند.

انواع صفحات فشرده سه میل

با توجه به ضخامت کمی که این ام دی اف ها دارند بسیاری از افراد تصور می کنند که این ام دی اف ها تنها دارای یک رو هستند. در صورتی که ام دی اف های سه میل به صورت یک رو و دو رو در بازار موجود هستند. اگر چه انواع یک روی آن نسبت به دورو رایج تر و پرفروش تر است اما این دسته از ام دی اف ها نیز بنا به خواسته بازار وجود دارد.

ورقه های یک رو

ورق های تک رو ملامینه که به آن ها کاغذی نیز گفته می شود در صنایع مربوط به محصولات آشپزخانه کاربرد های فراوانی دارد. در واقع از این ام دی اف های نازک جهت ثابت ماندن یا استحکام بخشی به باکس های کابینت استفاده می شود. ام دی اف سه میل ملامینه در پشت باکس متصل شده و باعث محکم شدن قطعه کار می شود. البته قیمت این محصولات نسبت به نمونه های پرینتی گران تر است بنابراین معمولا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

ورقه های دو رو

ورقه های سه میلیمتری دو رو که بیشتر در صنایع دستی و جنبه های تزیینی کاربرد دارد، تولید کمی دارد. زیرا معمولا نیازهای کمی در بازار جهت این نوع ورقه های سه میلیمتری وجود دارد. این ام دی اف های دو رو که هر دو طرف آن ها با لایه های نازکی از ملامین پوشیده شده، دارای رنگ های عمده ای از جمله سبز، قرمز، آبی، سفید و سیاه هستند.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ میباشد

whatsapp